محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 160
  • بازدید دیروز : 272
  • بازدید کل : 227014

سامانه مجامع آنلاین کشور oagm.ir


سامانه مجامع آنلاین کشور، جهت ارائه سرویس های متنوع، برای برگزاری مجامع و همایش ها به صورت آنلاین، تاسیس شده است. برای ثبت نام در این سامانه، می توان با ورود به سایت oagm.ir، بخش ثبت نام اقدام نمود. از خدمات این سامانه نیز می توان به امکان پرسش سوال برای سهامداران و پاسخگویی از سوی مدیران شرکت ها، در سرویس پرسش و پاسخ، اشاره کرد.

 

 

بسیاری از مجموعه ها، جهت برگزاری مجامع رسمی یا همایش های خود، می بایست با توجه به شرایط اعضا و سهامداران، امکانات لازم را تهیه نمایند. در طول سال، ممکن است مجامع مختلفی برگزار شود و نیاز باشد که اعضا و سهامداران، از نقاط مختلف کشور و یا حتی خارج از ایران، در این جلسات، شرکت کنند.

سامانه مجامع آنلاین کشور، برای رفع نیاز اساسی بسیاری از اشخاص حقوقی، جهت برگزاری مجامع و همایش های خود، به صورت آنلاین، طراحی و راه اندازی شده است. سرویس هایی که در سامانه مجامع آنلاین کشور، به نشانی اینترنتی oagm.ir، ارائه می شود، تاثیر مطلوبی در تسریع و تسهیل برگزاری مراسم رسمی شرکت ها، نهاد ها و سازمان های مختلف و مجامع آن ها، به صورت غیر حضوری و کاملا پیشرفته داشته است.

با توجه به اهمیت حضور در مجامع بورسی مختلف، برای سهامداران، به صورت غیر حضوری، در ادامه، در رابطه با معرفی سامانه مجامع آنلاین کشور، ورود به سایت oagm.ir، نحوه ثبت نام در این سامانه و همچنین، خدمات آن، مطالبی آورده شده است.

 

برای ورود به سامانه مجامع آنلاین کشور کلیک کنید.

 

سامانه مجامع آنلاین کشور

 

 

کاربران برای ورود به سامانه مجامع آنلاین کشور باید به آدرس oagm.ir مراجعه کنند.



معرفی سامانه مجامع آنلاین کشور oagm.ir

با توجه به افزایش تعداد شرکت های سرمایه گذار بورسی و همچنین، رشد قابل توجهی که تعداد شرکت کنندگان در معامله های صورت گرفته در بازار مالی بورس داشته اند، این بازار نیز توانسته بر اساس تکنولوژی های جدید، توسعه و تغییرات بسیاری، در روند انجام معاملات خود ایجاد کند و فرآیند هایی که می بایست اجرا شوند را نیز به صورت الکترونیکی، در سامانه مجامع آنلاین کشور، در اختیار همگان قرار دهد.

 

در رابطه با مجامع بورسینیز می توان به این صورت بیان کرد که به هر گونه گردهمایی سهامداران و مدیران یک شرکت سرمایه گذار که جهت بررسی وضعیت سهام شرکت و همچنین، تصمیم گیری در خصوص فعالیت‌ های انجام شده توسط آن شرکت، صورت می‌ گیرد، مجمع گفته می‌ شود. لازم به ذکر است که شرکت در این مجامع بورسی، برای سهامداران و شرکت ها، منافعی را هم در بر دارد.

 

افرادی که قصد دارند، ارزش سبد دارایی خود را مشاهده کنند، می توانند از طریق درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه، به صورت غیر حضوری، اقدام نمایند.

 

سامانه مجامع آنلاین کشور، به آدرس اینترنتی oagm.ir، از طریق مرورگر های اینترنتی، در دسترس می باشد و شرکت ها، از طریق سامانه مجامع آنلاین کشور، می توانند، این امکان را برای سهامداران خود فراهم آورند که به صورت کاملا غیر حضوری و آنلاین، در سراسر نقاط کشور و حتی در سفر های خارجی، بتوانند در مجامع شرکت، حاضر شوند.

 

همچنین، لازم به ذکر است که سامانه مجامع آنلاین کشور، یکی از پلتفرم هایی می باشد که با توجه به نیاز سنجی که بین اشخاص حقوقی مختلف، در سراسر کشور ایران، صورت گرفته، علاوه بر برگزاری آنلاین مجامع، جهت ارائه سرویس های ضروری، برای برگزاری جلسات و همایش های مختلف، به صورت آنلاین نیز خدمات متنوعی را به کاربران خود ارائه می کند.

 

 

نحوه ثبت نام در سامانه مجامع آنلاین کشور oagm.ir

افراد، جهت حضور در مجامع آنلاین، می بایست ابتدا، در سامانه مجامع آنلاین کشور، به نشانی اینترنتی oagm.ir، ثبت نام نمایند. در صورتی که جزو متقاضیان استفاده از سرویس های سامانه مجامع آنلاین کشور می باشید، برای ثبت نام در سایت oagm.ir، می توانید، طبق مراحل زیر پیش بروید :

 

نکته : لازم به ذکر است، سهامداران، تنها می توانند در مجامع آنلاین شرکت هایی حضور داشته باشند که سهامدار آن می باشند. زیرا، به دلیل حفظ اطلاعات محرمانه شرکت ها و همچنین، حریم خصوصی سهامداران، امکان حضور در تمامی مجامع، در سامانه مجامع آنلاین کشور، وجود ندارد.

 

ابتدا، وارد سامانه مجامع آنلاین کشور، شوید. پس از ورود به سایت oagm.ir، بالای صفحه سمت چپ، بر روی گزینه ثبت نام کلیک نموده و اگر از قبل در این سایت، ثبت نام کرده اید، گزینه ورود را انتخاب نمایید.

 

سامانه مجامع آنلاین کشور

 

در این صفحه، اگر از قبل، در سامانه مجامع آنلاین کشور، ثبت نام کرده اید، شماره تلفن همراه و رمز عبور خود را وارد نموده و سپس، گزینه ورود را انتخاب کنید؛ در غیر اینصورت، بر روی گزینه ثبت نام کلیک نمایید.

 

ورود به سایت oagm.ir

 

حال، در این مرحله، می بایست شماره تلفن همراه خود را وارد نموده و سپس، گزینه ارسال کد را انتخاب کنید.

 

ثبت نام در سایت oagm.ir

 

در این قسمت، می بایست کد ارسال شده به شماره تلفن همراه خود را در کادر مربوطه وارد نموده و سپس، گزینه تکمیل ثبت نام را انتخاب نمایید.

 

ثبت نام در سامانه مجامع آنلاین

 

در نهایت، ثبت نام شما در سامانه مجامع آنلاین کشور، با ثبت اطلاعات شخصی که شامل نام و نام خانوادگی، کد ملی، شماره تلفن و همچنین، کد بورسی بوده، به اتمام می رسد.

 

افرادی که قصد دارند، در بازار بورس اوراق بهادار، سرمایه گذاری کنند، می بایست ابتدا، جهت دریافت کد بورسی، از طریق سایت www.sejam.ir، به صورت اینترنتی، اقدام نمایند. برای راهنمایی بیشتر، در رابطه با نحوه دریافت کد بورسی، به لینک زیر مراجعه کنید.

 

 

 

 

 

 

خدمات سامانه مجامع آنلاین کشور oagm.ir

سامانه مجامع آنلاین کشور، به نشانی اینترنتی oagm.ir، خدمات متنوعی را، در زمینه برگزاری مجامع شرکت های سرمایه گذار، به صورت کاملا غیر حضوری، در اختیار کاربران پلتفرم خود، قرار می دهد که در ادامه، خدمات سامانه مجامع آنلاین کشور، توضیح داده شده است.

 

افرادی که قصد پیگیری سهام های قدیمی خود را دارند، می توانند از طریق سایت csdiran.ir، به صورت غیر حضوری، اقدام کنند.

 

 

سامانه مجامع آنلاین کشور، پلتفرمی راحت و کاربر پسند دارد.

در سامانه مجامع آنلاین کشور، امکان برگزاری جلسات، به صورت آنلاین، فراهم شده است.

متقاضیان، جهت برگزاری همایش های خود، می توانند از خدمات سایت oagm.ir، جهت برگزاری همایش ها به صورت آنلاین، بهره مند شوند.

در سامانه مجامع آنلاین کشور، از طریق بخش اخبار، می توانید تمامی اخبار های بروز در رابطه با مجامع برگزار شده شرکت های مختلف، تاریخ برگزاری هریک از مجامع، آگهی های دعوت به این مجمع ها و همچنین، اطلاعیه در رابطه با عرضه اولیه شرکت ها را مطالعه نمایید.

همچنین، پس از ورود به سایت oagm.ir، از طریق بخش تماس با ما، می توانید راه های ارتباطی سامانه مجامع آنلاین کشور را مشاهده نمایید.

از دیگر خدمات سامانه مجامع آنلاین کشور، رای گیری آنلاین می باشد که سهامداران، می توانند در رابطه با هریک از موارد مطرح شده در مجامعی که حضور دارند، رای دهند.

در این سامانه، اطلاعات دقیق به همراه گزارش های مختلفی، در رابطه با حاضرین در مجامع بورس، در اختیار برگزار کنندگان مجمع ها، قرار داده می شود.

در سایت oagm.ir، سرویس دیگری نیز ارائه می شود که به منظور برقراری ارتباط هرچه بهتر برگزار کنندگان مجامع بورسی با سهامداران حاضر در مجمع می باشد و در این خدمت، امکان مطرح کردن پرسش، از سوی سهامداران و پاسخگویی از سمت مدیران شرکت های سرمایه گذار وجود دارد.

 

سرمایه گذاران، برای دریافت اطلاعات مالی و سهامی شرکت های مختلف سرمایه گذار در بازار سرمایه، می توانند از طریق سایت codal.ir، به صورت اینترنتی، اقدام نمایند. برای راهنمایی بیشتر، در رابطه با نحوه ورود به سایت کدال و استفاده از خدمات آن، به صورت رایگان، به لینک زیر مراجعه کنید.

 

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سامانه مجامع آنلاین کشور درکانال تلگرام سرمایه گذاری عضو شوید. همچنین، کارشناسان مرکز مشاوره سرمایه گذاری دینانیز آماده اند تا با ارائه خدماتمشاوره سرمایه گذاری تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون سامانه مجامع آنلاین کشورپاسخ دهند.

 

 

 

 

سوالات متداول

 

1- ✔️نحوه ثبت نام در سامانه مجامع آنلاین کشور به چه صورت است؟

✔️برای ثبت نام در سامانه مجامع آنلاین کشور می توان از طریق سایت oagm.ir بخش ثبت نام اقدام کرد که مراحل آن در متن مقاله آورده شده است.

2- ✔️نحوه ورود به حساب کاربری سامانه مجامع آنلاین کشور به چه صورت می باشد؟

✔️جهت ورود به حساب کاربری در سامانه مجامع آنلاین کشور می توان از طریق سایت oagm.ir بخش ورود اقدام کرد که در متن مقاله توضیحات لازم آورده شده است.

3- ✔️سامانه مجامع آنلاین کشور چه خدماتی را ارائه داده است؟

✔️یکی از خدمات سامانه مجامع آنلاین کشور امکان پرسش سوال برای سهامداران و پاسخگویی از سمت مدیران شرکت های سرمایه گذار در سرویس پرسش و پاسخ این سامانه می باشد همچنین در متن مقاله نیز دیگر خدمات این سامانه آورده شده است.

منبع : سامانه مجامع آنلاین کشور oagm.ir

  انتشار : ۱۲ اسفند ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 84

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما