محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 103
  • بازدید دیروز : 323
  • بازدید کل : 207299

اعلام نتایج آزمون کارشناسان رسمی دادگستری 1400


اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناسان رسمی دادگستری، حدود یک ماه، پس از برگزاری دوره اولیه این آزمون بوده و همچنین، اعلام نتایج نهایی آزمون کارشناسان رسمی دادگستری، حدود یک ماه، پس از برگزاری مصاحبه این آزمون حقوقی، می باشد. همچنین، اعلام نتایج آزمون کارشناسان رسمی دادگستری، در مرحله اولیه و نهایی، از طریق سایت سازمان سنجش کشور، صورت می گیرد.

 

 

آزمون کارشناسان رسمی دادگستری، همانند سال های گذشته، در دو مرحله برگزار می گردد. افرادی که متقاضی می باشند، به عنوان کارشناس رسمی دادگستری شروع به فعالیت کنند، با ثبت نام در آزمون کارشناسان رسمی دادگستری و سپس، با در دست داشتن کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی دادگستری 1400، می توانند در جلسه آزمون مرحله اولیه حاضر شوند.

از آنجا که نحوه مشاهده نتایج آزمون کارشناسان رسمی دادگستری ۱۴۰۰، از طریق سایت سازمان سنجش، دارای ترتیب خاصی بوده، لازم است تا داوطلبان، پس از برگزاری آزمون کارشناسان رسمی دادگستری، از نحوه مشاهده اعلام نتایج این آزمون و زمان آن، کسب اطلاع نمایند.

با توجه به اهمیت اعلام نتایج آزمون کارشناسان رسمی دادگستری برای داوطلبان این آزمون، در ادامه، در رابطه با زمان اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناسان رسمی دادگستری 1400، نحوه اعلام نتایج این آزمون، زمان اعلام نتایج آزمون نهایی آن و همچنین، نحوه اعلام نتایج نهایی آزمون کارشناسان رسمی دادگستری ۱۴۰۰، مطالبی آورده شده است.



زمان اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناسان رسمی دادگستری 1400

متقاضیانی که قصد دارند به عنوان کارشناس رسمی دادگستری استخدام شوند، می توانند با ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری و شرکت در این آزمون، پس از قبولی در آزمون کتبی و شفاهی، به عنوان کارشناس رسمی دادگستری، مشغول به کار شوند. مسئول برگزاری آزمون کتبی کارشناسان رسمی دادگستری ۱۴۰۰، سازمان سنجش می باشد و مسئول برگزاری آزمون شفاهی کارشناسان رسمی دادگستری 1400 و مصاحبه آن، کانون کارشناسان رسمی دادگستری است.

 

 

نتیجه آزمون اولیه، یعنی همان آزمون کتبی کارشناسان رسمی دادگستری ۱۴۰۰، تقریبا یک ماه پس از برگزاری آزمون، اعلام می شود.

 

البته ذکر این نکته ضروری است که داوطلبان، می بایست در هر دو مرحله آزمون، نمره حدنصاب را به دست آورند تا به عنوان کارشناس رسمی بتوانند، مشغول به کار شوند. البته، هنوز زمان دقیقی، مبنی بر زمان اعلام نتایج اولیه این آزمون در سال ۱۴۰۰، اعلام نشده است؛ اما، طبق روال سال های گذشته، انتظار می رود که حدودا یک ماه پس از برگزاری آزمون، نتایج اولیه هم اعلام شود و داوطلبانی که در این مرحله به موفقیت رسیده اند، می توانند خود را برای مرحله آزمون شفاهی یا همان مصاحبه، آماده نمایند.

کسانی که برای شرکت در این آزمون، در سایت سازمان سنجش ثبت نام می نمایند، می توانند در زمان ویرایش ثبت نام کارشناسان رسمی دادگستری، که در زمان معینی اعلام می شود، دوباره به بررسی مستندات و مدارک ارائه کرده خود بپردازند و در حقیقت، این زمان، فرصتی خواهد بود برای تکمیل و یا رفع نواقص احتمالی پرونده تحصیلی و یا مدارک هویتی شما. بنابراین، لازم است، حتما در رابطه با زمان ویرایش ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری ۱۴۰۰، اطلاعات کافی را از طریق سایت سازمان سنجش دریافت نمایید.

 

اعلام نتایج آزمون کارشناسان رسمی دادگستری ۱۴۰۰، از طریق سایت سازمان سنجش صورت خواهد گرفت.

 

 

نحوه اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناسان رسمی دادگستری 1400

پس از حدود یک ماه از زمان برگزاری آزمون کارشناسان رسمی دادگستری، همانطور که بیان شد، نتایج اولیه آزمون کتبی کارشناسان رسمی دادگستری 1400، از طریق سایت سازمان سنجش، در دسترس داوطلبان این آزمون، قرار خواهد گرفت و آن دسته از داوطلبان که نمره قبولی در آزمون کتبی را کسب کرده اند، می توانند خود را برای شرکت در آزمون مصاحبه و عقیدتی، آماده نمایند. برای مشاهده نتایج اولیه این آزمون، می توانید طبق دستورالعمل زیر پیش بروید.

 

ابتدا، وارد سایت سازمان سنجش کشور، به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org، شوید. سپس، از منوی سمت راست صفحه، گزینه سایر آزمون های استخدامی را انتخاب نمایید.

 

اعلام نتایج آزمون کارشناسان رسمی دادگستری

 

در صفحه بعد، گزینه سیستم کارنامه آزمون متقاضیان اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری را انتخاب نمایید.

 

اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناسان رسمی دادگستری ۱۴۰۰

 

در مرحله بعد، می توانید با کمک نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه، سال تولد، شماره ملی، شماره پرونده و شماره داوطلبی و وارد نمودن عبارت کد امنیتی و همچنین، فشردن دکمه ورود به سیستم، نتایج مربوط به آزمون کتبی کارشناسان رسمی دادگستری خود را دریافت نمایید.

 

اعلام نتایج نهایی آزمون کارشناسان رسمی دادگستری

 

پس از مشاهده کارنامه اینترنتی آزمون کتبی، آن دسته از داوطلبانی که نمره آزمون کتبی آن ها حداقل 12 به بالا شود، مجاز می باشند تا برای مصاحبه حضوری، دعوت شوند. در نظر داشته باشید، به هر دلیلی اگر نتوانستید، در زمانی که برای مصاحبه حضوری شما در نظر گرفته شده است، در این آزمون شرکت نمایید، این عدم حضور، به معنی انصراف شما از ادامه روند این آزمون، تلقی خواهد شد و جای هیچ اعتراضی نیز برای داوطلب، باقی نخواهد ماند.

 

 

 

 

زمان اعلام نتایج نهایی آزمون کارشناسان رسمی دادگستری 1400

پس از برگزاری آزمون شفاهی و یا همان مصاحبه حضوری کارشناسان رسمی دادگستری 1400، نتایج نهایی این آزمون که به معنی استخدام داوطلبان به عنوان کارشناس رسمی دادگستری می باشد و همچنین، تعرفه دستمزد کارشناسان رسمی دادگستری نیز اعلام خواهد شد.

داوطلبانی که در مرحله اولیه و آزمون کتبی، نمره حد نصاب را کسب کرده اند و دعوت به مصاحبه می شوند، در نظر داشته باشند که معمولا، تعداد افرادی که به مرحله دوم یا همان نهایی، راه پیدا می کنند، چند برابر ظرفیت تعداد کارشناسان هر مرکز می باشد و بنابراین، فقط تعداد محدودی از این افراد، می توانند از مصاحبه شفاهی هم عبور کرده و وارد این مراکز شوند.

 

نکته ای که در این قسمت، لازم به یادآوری مجدد است، آن است که داوطلبانی که در آزمون کارشناسان رسمی دادگستری 1400، از طریق سایت سازمان سنجش، ثبت نام نموده اند، در صورت بروز هرگونه مشکل در روند ثبت نام خود، می توانند مجددا، پرونده خود را ویرایش و نواقص را برطرف نمایند.

 

در رابطه با زمان اعلام نتایج نهایی این آزمون، نمی توانیم به راحتی و بدون انتشار اطلاعیه های تکمیلی، زمان معینی را اعلام نماییم؛ اما، با توجه به تجارب سال های گذشته، معمولا، اعلام نتایج نهایی، پس از گذشت یک ماه بعد از برگزاری مصاحبه آزمون کارشناسان رسمی دادگستری، می باشد.

 

در رابطه با زمان ویرایش ثبت نام کارشناسان رسمی دادگستری 1400، می توانید از طریق اطلاعیه هایی که سازمان سنجش بر روی پایگاه اینترنتی خود قرار می دهد، اطلاعات دقیق را کسب نمایید.

 

 

نحوه اعلام نتایج نهایی آزمون کارشناسان رسمی دادگستری 1400

داوطلبانی که مرحله آزمون شفاهی و مصاحبه کارشناسان رسمی دادگستری را پشت سر گذاشته اند، معمولا پس از چند هفته ( حدودا یک ماه ) می توانند نتایج نهایی و اسامی نهایی پذیرفته شدگان در آزمون کارشناسان رسمی دادگستری 1400 را بر روی پایگاه اینترنتی سازمان سنجش مشاهده نمایند. برای مشاهده نتایج نهایی این آزمون، می توانید از طریق مراحل زیر، اقدام نمایید.

 

ابتدا، وارد سایت سازمان سنجش، به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org، شوید و از منوی سمت راست صفحه، گزینه سایر آزمون های استخدامی را انتخاب نمایید.

 

اعلام نتایج آزمون کارشناسان رسمی دادگستری 1400

 

در صفحه بعد، قسمت اعلام اسامی معرفی شدگان آزمون کارشناسان رسمی دادگستری را انتخاب نمایید.

 

اعلام نتایج آزمون کارشناسان رسمی دادگستری

 

پس از انتخاب قسمت اعلام اسامی معرفی شدگان آزمون کارشناسان رسمی دادگستری، با وارد کردن اطلاعاتی، از قبیل شماره پرونده، نام و نام خانوادگی، یا شماره شناسنامه و شماره داوطلبی و وارد نمودن عبارت امنیتی، می توانید کارنامه نهایی خود را مشاهده نمایید.

 

اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناسان رسمی دادگستری ۱۴۰۰

 

اگر به عنوان راه یافته به مرحله شفاهی و مصاحبه هستید، سعی کنید در مرحله نهایی آزمون کارشناسان رسمی دادگستری هم نمره بالایی را کسب نمایید تا شانس شما برای پذیرفته شده نهایی این آزمون، بیشتر شود.

 

زمان ویرایش ثبت نام کارشناسان رسمی دادگستری 1400، پس از اتمام مهلت ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری، برای شرکت در آزمون کارشناسان رسمی دادگستری، اعلام شده و در آن زمان محدود، می توانید مدارک خود را اگر نقصی دارند، کامل کرده و یا حتی اگر موفق نشدید در زمان اولیه، ثبت نام را انجام دهید، در این مدت محدود، درخواست خود را برای شرکت در این آزمون، به ثبت برسانید.

هر سال، کانون کارشناسان رسمی دادگستری، با برگزاری آزمون کارشناسان رسمی دادگستری، افراد مستعد و متعهد را به استخدام این وزارتخانه، در آورده تا با کمک همین کارشناسان، در عرصه های مختلف، بتواند بخشی از نیاز افراد مراجعه کننده به دستگاه قضا را برطرف نماید.

 

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد اعلام نتایج آزمون کارشناسان رسمی دادگستری در کانال تلگرام آزمون های حقوقی عضو شوید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون اعلام نتایج آزمون کارشناسان رسمی دادگستری پاسخ دهند.

 

 

 

 

سوالات متداول

 

1- ✔️چه زمانی می توان نتایج آزمون کارشناسان رسمی دادگستری را مشاهده کرد؟

✔️معمولا پس از مدت 1 ماه بعد از برگزاری آزمون کارشناسان رسمی دادگستری نتایج این آزمون اعلام می شود که جزئیات آن در متن مقاله آورده شده است.

2- ✔️نتایج آزمون کارشناسان رسمی دادگستری در چند مرحله اعلام می شود؟

✔️نتایج آزمون کارشناسان رسمی دادگستری در دو مرحله اولیه و نهایی اعلام می شود که جزئیات آن در متن مقاله آورده شده است.

3- ✔️نتایج آزمون کارشناسان رسمی دادگستری از طریق چه سایتی اعلام می شود؟

✔️نتایج آزمون کارشناسان رسمی دادگستری در هر دو مرحله اولیه و نهایی از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می شود که جزئیات آن در متن مقاله آورده شده است.

منبع : اعلام نتایج آزمون کارشناسان رسمی دادگستری 1400

  انتشار : ۴ بهمن ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 31

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما