محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 92
  • بازدید دیروز : 481
  • بازدید کل : 215575

سامانه سهام عدالت سعدی


سامانه سعدی اولین سامانه فروش آنلاین سهام عدالت بوده که توسط کارگزاری فارابی طراحی و در اختیار سهامداران قرار گرفته است. افراد با مراجعه به سایت سایت سعدی به نشانی edalat.farabixo.com و ثبت نام در آن می توانند عملیات مختلف مانند مشاهده دارایی سهام عدالت، ارزش سهام عدالت، ثبت سفارش فروش سهام و سایر موارد از این دست را انجام دهند. همچنین می توانند از اپلیکیشن این سامانه نیز برای استفاده از امکانات آن استفاده کنند.

 

 

 

کارگزاری فارابی برای اولین بار اقدام به طراحی بستری در فاضی اینترنت جهت ارائه خدمات بورسی مربوط به سهام عدالت به صورت آنلاین به سرمایه گذاران و کاربران این کارگزاری تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار با عنوان سامانه سعدی به نشانی edalat.farabixo.com کرده است. هدف از طراحی این سایت ارائه هرچه بهتر خدمات به سرمایه گذاران بازار بورس، کاهش در هزینه و زمان صرف شده آن ها، سهولت در انجام معاملات و .... می باشد.

کاربران با ثبت نام در این سایت می توانند از تمامی خدمات ارائه شده توسط آن مانند امکان ثبت سفارش فروش آنلاین سهام عدالت، سرمایه گذاری مجدد بر روی آن، مشاهده دارایی سهام عدالت، ارزش سهام عدالت، مشاهده روند بازار و دریافت گزارش لحظه ای آن جهت تحلیل و پیش بینی روند آینده آن و سایر موارد از این دست می باشند.

از آنجایی که سامانه سعدی کمک شایانی در تسهیل فروش سهام عدالت، سرمایه گذاری مجدد بر روی آن و سایر موارد مربوط به آن شده است لذا در ادامه به ارائه مطالبی در رابطه با ویژگی های این سامانه و همچنین آموزش گام به گام نحوه ورود به این سایت به صورت تصویری ، ثبت نام در آن، نحوه ثبت سفارش فروش سهام عدالت در این سامانه و همچنین دریافت اپلیکیشن سامانه سعدی پرداخته شده است.

 



ویژگی های سامانه سعدی

همانطور که گفته شد سایت سعدی به نشانی edalat.farabixo.com با ارائه خدمات مناسب و آنلاینسهام عدالت سبب سهولت سرمایه گذاران بازار بورس گشته که این خود دلیل بر محبوبیت بالای این نرم افزار در بین فعالین این بازار می باشد، این ویژگی ها عبارتند از :

 

عدم نیاز به مراجعه حضوری صاحبان سهام به بانک ها و یا کارگزاری ها برای ثبت سفارشات خود.

صرفه جویی در وقت و هزینه افراد.

امکان ثبت سفارش فروش و یا سرمایه گذاری مجدد بر روی سهام عدالت خود توسط سرمایه گذاران.

ارائه گزارش لحظه ای از بازار به سرمایه گذاران.

ارائه اطلاعات بازار به صورت نمودار های مختلف جهت تحلیل و پیش بینی روند بازار توسط سرمایه گذاران.

امکان مشاهده دارایی سهام عدالت و ارزش آن به تفکیک شرکت های بورسی، تعداد و ارزش هر سهم از طریق سایت سعدی.

امکان دریافت وجه حاصل از فروش سهام عدالت از طریق حساب بانکی افراد.

امکان سرمایه گذاری مجدد بر روی دارایی های بدست آمده از فروش سهام عدالت.

امکان وارد کردن دارایی های حاصل از فروش سهام عدالت به بازار بورس با استفاده از انتخاب گزینه انتقال پول سهام عدالت به حساب بورسی در این سامانه.

کارگزاری فارابی به منظور راحتی هرچه بیشتر کاربران خود اقدام به طراحی اپلیکیشن سایت سعدی ویژه تلفن همراه کرده است.

 

حتما بخوانید: سایت فروش سهام عدالت

 

نحوه ورود به سامانه سعدی

برای ورود به سامانه سعدی و مشاهده سهام عدالت یا انجام سایر عملیات های ممکنه بر روی آن لازم است تا ابتدا به سایت اصلی این سایت به نشانی edalat.farabixo.com مراجعه و اقدام به ثبت نام در آن شود . پس از ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در این سایت برای ورود به آن نیاز به طی کردن مراحل زیر می باشد که عبارتند از :

 

وارد کردن آدرس سامانه سعدی edalat.farabixo.com در موتور جستجو و کلیک کردن بر روی لینک آن. مانند تصویر زیر :

 

 

وارد شدن به صفحه اصلی سایت و وارد کردن اطلاعات مورد نیاز که شامل شماره ملی و شماره تلفن هنگام ایجاد حساب کاربری در کارگزاری فارابی. مانند تصویر زیر :

 

 

دقت شود که برای ورود و ثبت نام در سایت سعدی حتما لازم است تا قبل از هر چیزی در کارگزاری فارابی ایجاد کرده و سپس اقدام به ثبت نام در این سامانه کنید.

 

 

برای ورود به سایت سامانه سعدی کلیک کنید .

 

پس از ورود به این سایت و حساب کاربری خود افراد می توانند به مشاهده دارایی سهام عدالت، ثبت سفارش فروش سهام عدالت، سرمایه گذاری مجدد بر روی دارایی سهام عدالت و ... از طریق این سامانه بپردازند.

 

 

نحوه ثبت نام در سامانه سعدی

جهت ثبت نام در سامانه سعدی و ورود به آن تنها انجام دو مرحله نیاز است و کاربران پس از طی کردن مراحل و ثبت اطلاعات خود می توانند از امکانات سامانه سعدی استفاده نمایند. این مراحل عبارتند از :

 

از قبل در کارگزاری فارابی نام نویسی کرده و سپس برای ثبت نام و ورود به این سایت اقدام نمایید.

در این مرحله می بایست که کد ملی، شماره موبایل که متعلق به خودتان می بایست باشد در صفحه اول سایت وارد نمایید.

 

 

نحوه فروش سهام عدالت در سامانه سعدی

توجه داشته باشید که پیش از ورود به سامانه سعدی می بایست ابتدا در سایت samanese.ir سهام عدالت را خود به روش مستقیم آزاد سازی کرده باشید. سپس از طریق سامانه سعدی برای فروش سهام عدالت به ترتیب زیر عمل کنید.

 

می بایست در سایت edalat.farabixo.com کد ملی و شماره موبایل خود را که در هنگام ثبت نام وارد نموده اید را وارد کنید و با ثبت کد امنیتی نمایش داده شده، دکمه ورود انتخاب کنید.

در صورت مطابقت داشتن کد ملی و شماره تلفن همراه، یک کد به برای شماره تلفن شما ارسال خواهد شد و با ثبت کردن کد به مرحله بعد خواهید رفت.

قوانین نمایش داده شده مربوط به شرکت سپرده گذاری مرکزی را مطالعه و با تایید آن، کارگزاری فارابی را به عنوان کارگزار ناظر برای سهام عدالت خود انتخاب نمایید.

در قسمت دارایی، می توانید نام و تعداد نمادها و قیمت هر کدام از سهم ها را مشاهده کنید.

با انتخاب گزینه فروش یکجا چند نماد برای فروش به شما پیشنهاد داده می شود که به عنوان سهامدار می توانید تعداد یا نماد آن ها را تغییر دهید.

با انتخاب گزینه فروش انتخابی، سهامدار خودش می بایست نام نماد و تعداد را برای فروش تعیین کند.

اگر از فروش هر کدام از سهم ها مطمئن نیستید، می توانید لغو فروش را بزنید.

 

توجه داشته باشید تا زمانی که درخواست فروش سهم به سازمان سپرده گذاری ارسال نشده باشد، امکان لغو وجود دارد.

 

پس از اتمام، گزینه خروج از سامانه سعدی را کلیک کنید تا از سایت edalat.farabixo.com خارج شوید.

 

 

اپلیکیشن سامانه سعدی

کارگزاری فارابی جهت خدمات رسانی هرچه بهتر برای کاربران خود و امکان دسترسی شبانه روزی به سامانه آنلاین خود اقدام به طراحی و ارائه اپلیکیشن سایت سعدی ویژه تلفن های همراه کرده است ، به این ترتیب سرمایه گذاران با دانلود این اپلیکیشن و نصب آن بر روی تلفن همراه خود قادر به انجام عملیات های مختلف بر روی سهام عدالت خود می باشد .

لازم به ذکر است که سرمایه گذاران با دانلود این نرم افزار از اپلیکیشن بازار و یا سایر سایت های ارائه دهنده آن قادر به انجام تمامی فعالیت هایی که در سایت اصلی سایت سعدی وجود دارد مانند ثبت سفارش فروش، مشاهده ارزش سهام عدالت، سرمایه گذاری مجدد بر روی دارایی سهام عدالت و ... در بازار بورس به صورت آنلاین و در هر لحظه از زمان بپردازند.

 

برای دانلود اپلیکیشن سعدی کلیک کنید .

 

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سامانه سعدی در کانال تلگرام سرمایه گذاری عضو شوید ، همچنین کارشناسان مرکز مشاوره سرمایه گذاری دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره سرمایه گذاری تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون سامانه سعدی پاسخ دهند.

 

سوالات متداول

 

1- ✔️ سامانه سعدی چه خدماتی ارائه می دهد ؟

✔️ این سامانه خدمات مربوط به فروش سهام عدالت و سرمایه گذاری مجدد بر روی دارایی سهام عدالت را ارائه می دهد که در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است

2- ✔️ ویژگی های سامانه سعدی به چه صورت است ؟

✔️ این سامانه دارای ویژگی هایی مانند سرعت بالا در ثبت سفارش ها و انجام تمام عملیات های فروش سهام عدالت به صورت آنلاین بوده که در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است

3- ✔️ نحوه ورود به سامانه سعدی به چه صورت است ؟

✔️ برای ورود به این سامانه باید به آدرس سایت اصلی آن مراجعه کرده و در آن ثبت نام به عمل آورد که در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است

منبع : سامانه سهام عدالت سعدی

  انتشار : ۱ تیر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 275

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما