محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 270
  • بازدید دیروز : 634
  • بازدید کل : 218170

دانلود برنامه ورود به سامانه ثنا


تعداد بالای مراجعین به مراکز مربوط به قوه قضاییه و همچنین زمان بر بودن فرایند های مربوط به این ارگان دولتی سبب گشته تا قوه قضاییه اقدام به طراحی و ارائه نرم افزاری تحت عنوان اپلیکیشن ابلاغ الکترنیکی سامانه ثنا ویژه تلفن های همراه با سیستم عامل اندورید کرده است .

تمامی متقاضیانی که دارای تلفن همراه با سیستم عامل اندروید هستند می توانند اقدام به دانلود و نصب این نرم افزار و استفاده از خدمات ارائه شده توسط آن مانند مشاهده ابلاغیه ها و اطلاعیه های جدید قوه قضائیه که برای آن ها ارسال گشته است و سایر خدمات از این دست را دریافت کنند .

با توجه به تاثیر این اپلیکیشن بر صرفه جویی در وقت و هزینه افراد و همچنین طرز استفاده بسیار ساده و بدون پیچیدگی آن سبب گشته تا بسیاری از متقاضیان علاقه مند به استفاده از این اپلیکیشن برای دریافت خدمات قضایی خود شوند ، لذا در ادامه به نحوه دانلود و نصب اپلیکیشن ثنا ویژه سیستم عامل اندروید پرداخته شده است .



نحوه دانلود و نصب اپلیکیشن ثنا

برای دانلود اپلیکیشن ثنا ویژه سیستم عامل اندروید کافی است تا با یکی از موتور های جست و جوی موجود در گوشی موبایل خود وارد سایت اصلی سامانه ثنا به آدرس eblagh.adliran.ir شده و مراحل زیر را به ترتیب طی کنید . این مراحل عبارتند از :

آدرس سایت سامانه ثنا به نشانی eblagh.adliran.ir را ثبت کرده و وارد سامانه مورد نظر شوید . بعد از ورود به سامانه مورد نظر صفحه ای برای شما باز می شود ، روی گزینه سوم که شامل عبارت " دانلود نرم افزار ابلاغ الکترونیک قضایی برای اندروید " می باشد و در شکل زیر با کادر قرمز رنگ مشخص گشته کلیک کنید . مانند تصویر زیر :

 

 

پس از انتخاب گزینه مورد نظر نرم افزار دانلود شده و باید آن را بر روی تلفن همراه خود نصب کنید ، حال باید وارد این اپلیکیشن شوید که در اولین گام با صفحه ای مانند آنچه در تصویر زیر نشان داده شده است می شوید :

 

 

پس از مشخص کردن نوع شخص ( حقوقی یا حقیقی بودن ) و وارد کردن اطلاعات خواسته شده شامل کد ملی و رمز عبوری که در هنگام ثبت نام در سامانه ثنا انتخاب کرده اید بر روی گزینه ورود کلیک کنید که دراین حالت کد امنیتی برای شماره تلفن همراه شما راسال خواهد گردید که باید آن را در کادر زیر وارد کنید . مانند تصویر زیر :

 

 

در نهایت وارد حساب کاربری خود شده و با استفاده از منویی که در سمت چپ
آن قرار داده شده است می توانید خدمات مورد نیاز مانند مشاهده ابلاغیه جدید که با کادر قرمز رنگ مشخص شده و آن را مطالعه کنید . مانند تصویر زیر :

 

 

برای دانلود اپلیکیشن ثنا کلیک کنید .

 

بیشتر بخوانید: راهنمای جامع سامانه ثنا

 

نکاتی در رابطه با استفاده از اپلیکیشن ثنا

همانطور که قبلا نیز ذکر شد ، اپلیکیشن ابلاغیه الکترونیک سامانه ثنا دارای ویژگی هایی می باشد که سبب راحتی هرچه بیشتر افراد در استفاده و بهره گیری از خدمات قوه قضائیه و سامانه ابلاغ قضائی گشته است ، اما استفاده از این نرم افزار نیازمند نکاتی است که تمام متقاضیان باید در هنگام بهره گیری از خدمات آن مد نظر خود قرار دهند . این نکات عبارتند از :

استفاده از این سامانه تنها برای افراد مقیم ایران ممکن بوده و افرادی که خارج از کشور زندگی می کنند حتی اگر قبل از خروج خود اقدام به نصب این اپلیکیشن کرده باشند باز هم قادر به استفاده از خدمات آن نمی باشند .

برای استفاده از خدمات این اپلیکیشن قبل از هر چیز باید در سامان ثنا ثبت نام و حساب کاربری خود را ایجاد کنید در غیر این صورت قادر به استفاده از این نرم افزار نخواهید بود .

در هنگام استفاده از این نرم افزار فیلتر شکن و آنتی ویروس نصب شده بر روی گوشی موبایل خود را خاموش کنید .

این اپلیکیشن بر روی نسخه های قدیمی سیسم عامل های تلفن همراه نصب نمی شود .

اپلیکیشن سامانه ثنا برای سیستم عامل ios طراحی نشده است .

نام کاربری و رمز عبور خود را به هیچ عنوان در دسترس دیگران قرار ندهید .

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نحوه دانلود برنامه ورود به سامانه ثنا برای وام​ در کانال تلگرام حقوقی دینا عضو شوید ، همچنین کارشناسان مرکز مشاوره دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون نحوه دانلود برنامه ورود به سامانه ثنا پاسخ دهند .

در ادامه بخوانید: سامانه ابلاغ الکترونیک ثنا

 

سوالات متداول

 

1- ✔️ از چه روش هایی می توان ابلاغیه قوه قضایی را دریافت کرد ؟

✔️ از دو روش استفاده از سایت سامانه ثنا و یا اپلیکیشن مخصوص اندروید این سامانه می توان استفاده کرد که در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است

2- ✔️ برای دانلود اپلیکشین اندروید چه اقداماتی باید کرد ؟

✔️ برای این کار باید به سایت اصلی آن مراجعه و لینک دانلود را دریافت کرد که در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است

3- ✔️ برای مشاهده ابلاغیه های قوه قضائیه از طریق اپلیکیشن ثنا چه کاری باید انجام داد ؟

✔️ برای این کار باید از منو سمت چپ حساب کاربری خود گزینه مربوطه را انتخاب کرد که در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است

منبع : دانلود برنامه ورود به سامانه ثنا

  انتشار : ۴ آذر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 49

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما